Akhirnya...

Ni nak bagitau ni.. akhirnya dapat gak aku tido atas katil ku bersama en abg setelah sekian lama dok tido berasingan dan menarik tilam ke bawah demi anak dara yang sorang.. dah sampai mana kene ajau tido katil sendiri.. hahahhaa akhirnya berjaya gak.. cuma sebelum nak tido kene layan.. belai2 sampai dia tertido..

* Dah macam asrama plak rasanya *

* Muka baru bangun tido * 

 
* Celah yang sempit tu pun leh jadi tempat main * 
 


Acara menarik tilam sebelum dan selepas tido dah takde dah.. so far alhamdulillah dah hampir seminggu ain tido di katilnya... nampak macam dah serasi.. tak lama lagi leh la separate bilik plak.. hahha bleh ke..?? tutup lampu semua pun dah bising.. hehehe..

- aReLyNn -

4 comments:

  1. salam perknalan...maaf sya seronok sangat baca awak punya n3 berjalan...sudilah kiranya , boleh tak awak email pada saya pakej apa awak pakai masa pie saigon vietnam..insyaallah bulan 6 saya nak pergi...minta jasa baik awak.. ini email add saya azumaya75@yahoo.co.uk

    ReplyDelete
  2. dan lagi sukanya saya baca n3 beijing...tolong yea email yea kat saya ..atau azumaya75@yahoo.co.uk ...awak bagi no phone ke ..saya call awak nnati ke//kalau free jemput kat blog saya http://azumaya75.blogspot.com/
    saya dah jadi polower awak tau

    ReplyDelete
  3. hehehe.. mekasih aZuMaya sebab sudi lawat blog saya yang tak berupdate sekian lama.. hehehe ni pun baru terbaca mesej awak.. pasal gi vietnam tu saya ambik pakej ngan org kat sana.. ok nanti saya citer detail kat awal melalui email k..

    ReplyDelete

  4. Assalamualaikum Tuan/Puan.


    Salam dari Kita Holidays Travel & Tour Indonesia.
    Kalau Tuan/Puan nak melawat ke Indonesia, jangan risau hati sila hubungi :

    KITA HOLIDAYS TRAVEL & TOUR INDONESIA
    Tour operator & Travel Agency

    Sebuah serikat yang punya legalitas di Indonesia, memberikan pengkhidmatan tour ground handling di beberapa daerah yang favorit untuk di lawati. Kami arrange secara profesional dan dengan penuh rasa kekeluargaan, juga dengan harga tour yang sangat berpatutan sekali seperti ke : Padang dan Bukittinggi Tour, Aceh Tour, Medan Tour, Jakarta dan Bandung Tour, Jogjakarta Tour, Bali Muslim Tour dan sewa kenderaan.

    Contact person : Amsyahril
    Mobile : +6285263007445 ( WhatsApp )
    E-Mail : am_holidays@yahoo.com / kita_holidays@yahoo.com / kitaholidays@yahoo.com.



    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...