Durian Runtuh!!!!

Sekarang ni org tengah sebok dengan musim durian.. bukan main banyak peniaga durian tepi jalan apatah lagi di pasar malam.. musim kali nih aku lom penah beli lagi durian.. makan tu adalah itupun sebab adik aku bawak 2 minggu lepas..

Tapi yang aku nak story pasal durian ni bukan la durian yang berduri enak di makan tu.. ini durian runtuh a.k.a duit.. hahahhaa.. kira tambah lagi la hadiah harijadi untuk tahun nih.. hahahhaa.. kejadiannya begini..

Aku terima surat dari satu koperasi bernama S... selalunya koperasi2 ni suka bg surat untuk offer loan.. sib baik aku tak buang terus dari tong sampah.. hehehhee.. aku bukak surat tu dengan niat nak tgk interest rate yang ditawarkan.. saja2 je bukan nak wat loan pun.. sekali bukak ada cek CIMB sebanyak RM4XX.XX... wow.. cek ape nih.. aku baca detail surat tu.. baru aku ingat 6 bulan lepas aku ada buat surat kat koperasi S ni untuk tutup jadi ahli sebab aku dah buat full settlement.. sebulan potong RM5 tu.. alhamdulillah dapat gak hasil balik..

Yang menariknya balik rumah petang tu abg bukak post box.. sekali dia dapat gak cek dari Koperasi S ni.. aku ada fax sekali surat untuk abg...dapat dalam RM2XX.XX  ok gak tu.. hehehhee.. kene pi terapi Holiday nih.. eemm akan ku fikirkan.. abg pun dah setuju..eemm...

- aReLyNn -

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...