Jauh Di Mata....

Bermula hari ni sehinggala 21 April aku tak bersama Ain.. baru beberapa jam tinggalkan dia aku dah rindu plak kat dia.. Kesian ain terpaksa berjauhan dari ibu n ayah.. Maafkan ibu ye ain.. sbb tinggalkan ain ngan atok dan nenek.. nanti ain dah besor sket ibu pasti akan bawak ain sama.. ok..ala tah2 ain lg suka sbb nenak n atok leh layan karenah ain.. hehhee.. semlm aku dah post ain kat kg.. memandangkan aku akan berangkat ke Beijing esok makan awal2 aku dah submit ke kg.. harap-harap dia tak meragam.. sebelum ni aku penah tinggalkan dia dalam 6 hari gitu masa gi Bandung...la ni 10 hari... hope ain ok dan tak rindu ibu n ayah dia..


Pagi tadi call macam ok aje.. siap leh borak dlm fon lagi.. takut nanti lelama dia dok tunggu mana ibu n ayah dia tak sampai2.. nenek dok cakap ayah work.. ibu work nanti balik.. mujurlah ade sepupu kat kg yg leh datang n main2 ngan ain at least dia tak rasa sunyi...

Semoga perjalanan aku ke Beijing 13hb - 21hb berjalan lancar dan selamat... doakan aku selamat pergi dan balik.. amin..

- aReLyNn -

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...