..::Tag Bertajuk Barang2 Pas Kawen Dari Puan Noma::..

Noma, aku pun tgh boring giloss ni.. so aku follow tag ko berdasarkan liza punya blog..

1. Barang kahwin pertama yang dipakai?
Aku tak sama macam noma atau liza, sbb brg kawen aku rantai yang ala-ala mcm nak pi kenduri kawin so sengan nak buat basahan.. rasanya aku pakai kipas angin hadiah kawin kot.. hehehhe

2. Barang elektrik pertama yang beli bersama pasangan selepas sah bernikah dan duduk sebumbung?
Memandangkan sebelum kawin rumah aku dah fully furnish sbb aku n hubby jenis yang prepare siap2 tapi ada gak barang baru yang ditambah rasanya Microwave kot.. hehhe lupa la sebab dah 8 tahun berlalu...

3. Barang pertama milik peribadi yang dibeli guna duit hantaran?
Hehehe mmg aku tak ingat ape aku guna duit tu.. rasanya mmg mak aku ade bagi 1K gak sama mcm liza tapi aku lupa.. hehhehe

4. Barang pertama yang dibeli selepas bergelar isteri?
Emm ape ek lupa la.. tak ingat..

5. Barang mahal pertama dibeli sbg suami isteri (beli dgn capai keputusan bersama)?
Air con dan tv plasma.. konon2 untuk keselesaan dan keseronokkan.. hahhaa tapi ok gak tv lama letak dlm bilik leh layah movie sebelum tido.. hahhaha
ok dah hilang sket boring aku.. hehehhe

- aReLyNn -

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...