Bangga tapi....

Ibu mana yang tak happy n bangga bila tengok anak dia seawal 4 tahun dah pandai membaca, menulis dan mengira.. tambah lagi bila hasil bayaran taska tiap-tiap bulan yang agak mahal telah membuahkan hasil...


Tapi ibu mana yang happy bila tengok anak buat lagu nih....


Dah bermacam buku dibelikan untuk memantopkan lagi kemahiran anak tapi kenapa tang situ gak yang nak di tenyehnyer... aduyaiii... tak pasal-pasal hanger hinggap kat tapak tangan tu...

Wahai anakku Nurul Ain Syafiqah maafkanlah ibu yer.. kadang-kadang tahap kesabaran ibu tidak dapat dibendung... normal lah tu kalau kecik-kecik dah kene pukul.. ibu pun dulu kene gak.. hahhahaa




2 comments:

  1. sabar kak..biasalh budak kecik..sabar eh..

    ReplyDelete
  2. hahaha.. tu la pasal.. sabo ajelah..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...