Penantian Suatu Penyiksaan

Assalammualaikum...

Bersua kita kembali dengan topik yang tak berapa nak hangat nih.. cewaahh dah macam juruhebah radio plak aku nih..Ok berbalik kepada tajuk di atas.. memang laa seksa nak tunggu.. Alhamdulillah akhirnya dapat juga.. eh lupa plak nak bgtau ape kebendenya ek...


Hahahha.. set corelle yang kononnya mai dari US.. dah lama sebenarnya nak beli set nih tapi bila pi Langkawi takde yang berkenan plak.. tetiba adelah satu blog ni yang offer bayaran ansuran sampailah barang ni sampai di Malaysia.. Harga yang di tawarkan agak murah kot.. satu set RM350 bayar ansuran selama 3 bulan.. gi la terjah ke blog Corelle nih 


Yang bestnya baru aku tau rupanya ade 2 version corelle nih.. 1 dari Asia 1 lagi dari US.. yang membezakan nya adalah coraknya.. entah betui ke idak.. hehehe.. yang ada di langkawi tu semua dari Asia.. kalau yang corak yang aku beli ni dari US.. 


Ada pros n cons gak la kalau beli dari US nih.. coranya memang la cantik.. tapi bila nak wat penambahan loose item susah nak carik.. itu pasal aku beli 2 set terus.. hehehhee.. tau aje brg dah sampai dan di maklumkan melalui sms terus aku roger en suami ajak pi ambik kat Shah Alam.. tersenyum lebar kak ton nih dapat pinggan baru.. hehehehe...




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...