Swimming Class For Ain

Assalammualaikum...

Pagi semalam aku ade check up di Klinik Kesihatan.. susulan daripada check up semalam berikutnya.... kiranya 2 hari aku tak kerjala.. lepas abis rawatan di klinik balik rehat dulu la..

Kebetulan hari rabu merupakan hari swimming class untuk Tadika Alif Ceria.. oh ya lupa.. tahun ni aku saje masukkan ain kelas swimming.. patutnya dari tahun lepas lagi.. tapi tahun ni baru dapat dilaksanakan.. Alhamdulillah Ain memang happy sangat belajar swimming nih.. memang minat dia lah berendam dalam pool tu... So memandangkan aku MC ari ni.. aku jenguklah dia belajar swimming kat Kolam Renang Presint 16.. memang dah janji dengan dia pun nak pi tengok.. kalau time keje mana ade masa nak tengok.. hehehhe...Bila sampai sana budak-budak daripada cawangan lain dah ade.. cawangan sekolah Ain aje lom sampai.. bila dah sampai tu suka dia tengok ibu dah tercongok kat situ... so ape lagi teruja nak terjun la...





Ramai gak bebudak yang belajar swimming nih.. aku rasa mcm nak join sama aje... hehehhe.. Alhamdulillah tengok Ain dah boleh kemudi sendiri tanpa bantuan cikgu.. tapi bantuan pelampung ade le.. hehehe...



Bila dah kedengan guruh di langit aku pun bgtau ain nak balik sebab tak angkat lagi kain di jemuran... hehehhee...




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...