Site Visit - Kg Budaya Taman Pertanian Shah Alam

Jumaat lepas AJK Hari Keluarga BPTM 2010 membuat lawatan rasmi ke Kg Budaya.. aku selaku AJK hadiah dan cenderahati turut sama ikut.. padahal dah penah pegi sebelum nih.. tambah pulak aku yang cadangkan tempat ni dijadikan lokasi hari keluarga untuk kali nih.. dah 2 tahun bhg opis aku tak buat family day.. sebelum ni kalau buat asyik kat padang aje mcm FRIM atau Taman Botani Putrajaya.. pembaharuan perlu dilakukan..

Para AJK berkumpul

Rombongan Cik Kiah

Aku dapat idea kat kg budaya ni pun sebab attend family day opis husband aku.. tempatnye redup, selesa dan yang penting sekali ada aircond.. tak perlula berpanas kalau buat kat padang.. tidak dinafikan tapak untuk sukaneka agak terhad tapi boleh diubahsuaikan.. ala sekadar nak bersuka suki aje bukan nak ada sukan kebangsaan pun..

Kg Budaya, Taman Pertanian Shah Alam

Dewan family berkumpul dan bersantai

Kebanyakkan AJK berpuasti hati dengan tempat ni sebab lain dari yang pernah buat sebelum nih.. hope takda yang merungut semasa di hari kejadian sebab aku yg propose tempat ni.. hahhaa.. kalau ikutkan tempat ni complete.. ada surau, ada toilet, ada dewan, ada tempat makan, ada padang kecil.. kira oklah..

Dah puashati baru balik

Hope semuanya akan berjalan dengan lancar.. amin...

- aReLyNn -

4 comments:

  1. kak, guy yg berdiri sebelah akak (baju biru) tu bukan ke SA kt Johor. Dia tukar Putrajaya ke

    ReplyDelete
  2. Ahmad Shah ke nama dia? em kalau dia tu mmg dia dulu ag johor tapi dia PKS la ni dah dapat tetap F41 buat basis kat bptm.. nape? member ke?

    ReplyDelete
  3. ooo..

    dulu kan sy ada buat keje kt AG johor tu, so kenalla ngn dia..wah dh dapat tetap skg ek

    kem salam kt dia. tu pon kalau dia ingat saya la :)

    ReplyDelete
  4. oo betul la tu.. hehhe ok insyallah..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...