Ain nak tonton filem Big Heros 6

Filem Big Heroes 6


Sejak singgah ke Sushi King yang ada wat promosi filem ni, Ain dah kecoh nak ajak tonton filem ni. Well, actually sebab ia adalah sejenis filem animasi..terus membuatkan aku potong. TETAPI atas sebab Ain nak tengok dan sememangnya nampak amat teruja, so kami ikutkan jua.

Tak kenal maka tak cinta, oleh itu marilah kita study sikit mengenai filem ini. (Cilok review dari orang lain ni)
Filem ini diadaptasi dari sebuah komik yang telah dibeli oleh Marvel Comics yang kini menjadi hak milik The Walt Disney Company. Namun, sebahagian besar jalan cerita telah diolah semula bagi menimbulkan kesan jalan cerita yang lebih menarik. Watak utama adalah Baymax  menjadi robot yang sangat comel, naif dan sangat hebat. Sekali imbas mcm logo iklan tayar Michelin pun ada ek?
Kisah adik-beradik iaitu Hiro Hamada dan Tadashi Hamada yang berbakat dalam mencipta robot untuk berlawan. So, boleh dikatakan sebahagian besar kisah ini adalah berhubung Hiro dan Baymax! Untuk review seterusnya...kena tunggu lah ek selepas kami menonton filem ini k.






2 comments:

  1. terima kak Alin singgah di belog JM so ini kunjungan balas. I'm follow u #52

    Cuti2 sekloah ni mmg byk citer menarik di panggung dan juga TV

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mekasih JM singgah di sini.. mmg banyak citer menarik skang nih.. tp yg betul2 menarik aje baru gi panggung.. hahhaa...

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...