Reinduction Day-3

Walaupun entry mengenai Diet Atkins ini agak memboringkan, tapi aku tetap nak ceritakan juga...hahah. Sekadar menceritakan perkembangan ekaperimen DA, itu aje. just nak bagitau yang kalau sesuatu benda kita buat mengikut cara & pendekatan yang tertentu, pasti akan membuahkan hasil. adakala kaedah cuba & nilai juga banyak membantu. hehe


ketone strips test;






Completely moderate!!! cun!!! nak masuk fasa ketosis awalan agaknya. kali ni xde terasa sakit kepala dan sebagainya, so, double cun!!!

menu pagi? mcm biasa ler telur 2 biji. sorry, gambar takde, entah mcm mana, tak di save dalam tepon. hantu betoi!!!

bacaan berat? ada sedikit penurunan lah. dalam 500gram. hahah







makan tengah hari?






Untuk tengah hari ni, makanan dipilih adalah ayam percik dari ayammas, itupun sebab ada jualan murah on-line yang expired hari ni, 14 September 2014.

walaupun ayam percik ni banyak serai (carbs agak tinggi juga). tapi aku test juga sebab nak tengok macam mana dia pergi. hopefully x mendadaklah keluar dari mode pra-ketosis. akan aku laporkan perkembangannya esokk.

pas tu, top-uplah makan dengan seaweeds perisa sotong! perghhhh!!! mata hitam naik atas der!!!! benda ni rendah carbs, untuk setiap higangan cuma 2gram je. so, bolehlah rasa.













minum petang
cheese muffin homemade yg semalam bikinlah.



makan makan
katanya ikan siakap. hehe

SekianG!

- Posted using BlogPress from my iPhone 

2 comments:

  1. Yank kt mne nak beli ketosis tu

    ReplyDelete
  2. Alamak mula2 beli kat farmasi aje.. pastu 2nd trip beli dgn org tp masa tu search kat ig.. cuba refer kat group Produk Diet Atkins di FB.. kekadang ade diaorg jual.. sorry

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...